Cannondale 2013
Cannondale je predstavio nove modele za 2013. godinu u poznatom austrijskom zimovalištu Ishglu. Uvoznik ove prestižne marke gosp. Kristijan Keindl, Joško Fržop i moja malenkost ( Zoran Segin) bili smo počašćeni da prvi iz hrvatske pogledamo novosti iz Cannondalea i ne samo pogledamo nego i probamo. I to sve na prekrasnim planinama oko Ischgla koje dostižu i 3000 metara nad morem. Naravno da smo bili na samom vrhu koji je prvi od nas osvojio dalmatinac Joško. Joško se toliko oduševio planinama da je izjavio da bi mu ovdje bio odmor iz snova, svaki dan bi se penjao na vrh i potom spuštao. Malo neobično za dalmoša ali poznavajući Joška nimalo ne sumnjam u njegove riječi.
Što se tiče bicikala predstavili su novi okvir za cestovnjaka Super Six Evo Nano težak 679 grama, veoma fascinantno kao i novo razvijeni pogon gdje su manji i veći lančanik CNC glodani iz jednog komada i za sada je to najlakši pogon, par grama lakši i od S-works pogona Specializeda.
Velika novost je i bicikl Trigger sa 120/70 mm hoda, karbonskim okvirom i karbonskim kotačima 26“ marke Reynolds za koje tvornica daje 2 godine garanciju bez obzira što im se desilo. Ubrzo se očekuje i Trigger u 29 varijanti. Kristijan je vozio Triggera i oduševio se pogotovo na spustevima dok je na uzbrdici malo kaskao za nama koji smo bili na Scalpelima.
Scalpeli su bili i ostali posebna priča. Lagani XC bicikl full suspension sa Leftijem, naravno 29“. Savršenstvo.
I na kraju LEFTY.
Pošto se od zime družim sa Leftijem mogu slobodno i definitivno reći to je najbolja vilica koja postoji i točan je njihov slogan da se biciklistički svijet dijeli na ljude koji voze Lefty i na one koji još nisu probali Lefty. Ove godine su napravljene neke preinake na vilici koje će nadajmo se biti bolje, uglavnom dolje je stavljen simering kako bi brtvio malu količinu ulja koje služi samo za podmazivanje igličastih ležajeva dok je prije tome služila mast. Ima tu još nekih preinaka ali uglavnom vilica je izuzetno čvrsta i lagana sa velikom finoćom rada i u teškim uvjetima gdje dolazi do savijanja i uvijanja ona i dalje radi bezprijekorno dok klasične vilice ovdje imaju problema. Vilica koju gotovo da i ne trebate servisirati jer intervali za servise su 2-3 puta dulji nego kod klasičnih vilica.
Bilo je tu naravno još dosta novosti ali to ćete ubrzo vidjeti i na našoj stranici kada stavimo nove modele sa specifikacijama i cijenama.
Zoran Segin